Propagačních předmětů s potiskem či výšivkou existuje celá řada a výběr je natolik pestrý, že uspokojí většinu zákazníků. V současné době lze potiskem opatřit téměř každý předmět a mezi nimi dokonce i některé netradiční, co běžně v nabídce nenajdete. My bychom se však nyní rádi zaměřili na jeden z nich, co patří k nejžádanějším a nejoblíbenějším – reklamní čepice – kšiltovky. Z jakého důvodu vám je doporučit, a proč vyzdvihujeme právě něco takového?
Nápis či logo jen tak nepřehlédnete – umístíte-li nad kšilt nápis, logo, fotku a jakýkoli jiný symbol či obrázek, většinou se jej lidé všimnou, protože máme ve zvyku dívat se každému do očí, ať už míjíme někoho cizího na ulici, anebo jsme v kontaktu s někým, koho známe.
Nepotřebujete znát velikost – když nakupujete pro někoho tričko nebo mikinu či kalhoty, musíte bezpodmínečně znát správnou velikost, jinak vaše počínání nebude korunováno úspěchem. U kšiltovek je to mnohem snazší, protože mívají stavitelný pásek a není tedy nutné znát přesný obvod hlavy.
Jsou „unisex“– tento výraz znamená, že jsou využitelné jak pro muže, tak i pro ženy, a to dokonce bez rozdílu věku. Je v zásadě jedno, zda čepici pořídíte sedmnáctiletému mladíkovi, anebo dvaasedmdesátileté, čilé a sportovně založené babičce.
Pořídíte je za pár korun – kšiltovka vám rozhodně nezatíží váš finanční rozpočet a můžete jich pořídit i více, pokud víte, že se cena pohybuje jen kolem několika desítek korun. Kšiltovky tím pádem mohou posloužit jako dárek i pro skupinové výpravy do hor, na vodu, na kolo atd.
Vydrží věčnost – zatímco tričko spíše potrháte a nevydrží mnoho pracích cyklů, kšiltovku tak často prát nebudete a vydrží vám doma na věšáku rozhodně déle.
Barva oslovuje – čepice se vyrábí v mnoha pastelových a velmi výrazných a pěkných barvách, které mohou udělat radost zejména dětem, ale i dospělým. Máte pak snazší úlohu v tom, vybrat vhodnou barvu čepice, pokud dotyčnou osobu dobře znáte a víte, která barva jí oslovuje.