Otevíráme e-shop se zaměřením na koberce


Když se nastěhujete do nového bytu či domu, jednou z prvních věcí, kterou uděláte (nebo necháte udělat), je malování či tapetování interiéru a poté pokládka podlahové krytiny. Jen stěží si dovedeme představit, že bychom trávili volný čas v ložnici či v obýváku tím, že se tu budeme procházet bosky či v ponožkách po holém betonu.

prodej koberců

Podlahových krytin existuje celá řada a mezi nimi ve společnosti stále dominují koberce. Na koberec málokdo zanevře, a když už se je snaží v domácnosti omezit a dává přednost např. plovoucím podlahám, alespoň malý kobereček si pořídí před postel nebo do obýváku pod konferenční stolek – právě tam, kde se rádi pohybujeme bez domácí obuvi, a studená podlaha nám tu jaksi nevyhovuje.

problematika SEO

Prodejem koberců se dnes zabývá mnoho kamenných prodejen i e-shopů a výhodou tohoto procesu je fakt, že jde o poměrně rozšířené zboží, o které je stále zájem, a nepodléhá tak přísným normám ohledně skladování a lhůtě životnosti, jako je tomu např. u potravin. Prodávat koberce můžete i bez nutnosti mít přímo prostory prodejny, postačí pouze sklady a propracovaný e-shop s odesíláním objednávek přepravními společnostmi, případně s možností vyzvedávat koberce přímo ve skladu.

Kdo chce v současné době úspěšně podnikat, měl by se zaměřit zejména na propagaci na Internetu. Budou k tomu zapotřebí pochopitelně webové prezentace s kvalitními produktovými fotografiemi, ale to není zdaleka vše. Velký význam má podchycení problematiky SEO. Drupal SEO se postará o to, aby vás vyhledávače dokázaly zachytit na předních pozicích a daly vám tím šanci zviditelnit vaše podnikání na veřejnosti. SEO optimalizace Prestashop má na starosti vyhledávání dle klíčových slov a takto ošetřené weby jsou vyhledávači považovány za relevantní, a proto vám je také vsunou do popředí. A naopak, kdo se záležitostem SEO nevěnuje, nemůže počítat s úspěchem, protože se o něm zkrátka lidé nedozví.